Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 загрява над 90 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Течност за чистачки едва ли е сложил. По-скоро може да е някаква химия която запушва течове по охладителната система. Често пъти тия препарати запушват и радиаторчето за парното и за това не духа топло

    Comment


    • #17
      Направо ти се чудя къде си гледал като я купуваш.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS '98 144hp, LPG Injection BRC
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от djaka90 Покажи съобщение
        колеги благодаря на всички за мненията оставих я на ремонт там да видят кво и има не мога да я разбера вече
        Колега, интересно ми е какво е станало с "alfa romelo"-то, след като мина през сервиз

        П.С. при TS делението отдясно на 90гр. каква стойност е?
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • #19
          Водната помпа! Имал съм същия проблем.

          Comment


          • #20
            Здравейте Колеги,

            Понеже от всички 1млн. теми за загряването тази е най-прясна, ще споделя тук. От тази година започнах да имам проблем със загряването най-вече на включен климатик. Минаваше 90 и отиваше и към следващата черта. Не съм я карал много така и след, като прекарах часове по пътищата да гледам на зазагрял двг. коя степен на вентилатора вкл. и коя не днес най-накрая свалих и смених резистора/резостата на перката. Стария беше на салата, прекъснал и пр. -20мин работа +26лв. Сега е ок (за сега). Като си е била винаги- не минава 90 и с климатик и в задръстване. По-принцип научих на изуст всичко във форума по темата......
            Съветвам при пролем със загряването първо да свалите и да погледнете тая джаджа. Две винтчета само и две букси. Еее..може да са идругите изброени в темите неща разбира се.... Но това май е най-малкия дявол....
            Прикачвам и снимка и дано да помогна на някой, че е много гадно....
            Успех
            Attached Files
            Last edited by Penkov; d.m.y г., 23:11.
            sigpicAlfa Romeo 156 2.0 TS 1999г.

            Comment


            • #21
              питане

              Колеги имам някой въпроси? Имам Алфа 156 1,9 JTD та въпросите ми са:
              1. Колко градуса е чертичката след 90 градуса
              2. На колко градуса се включва първата степен на вентилатора за охлаждане на споменатата кола?
              3. Колко е нормалната работна температура?
              Питам това поради следния проблем на Софийски задръствания колата ми вдига над 90 градуса но преди последващата черта започва да пада и пада до 90.
              Наскоро имах възможността да спра и установих че вентилатора ми се включи когато стигна тази температура която е доста над 90 според мен.

              Comment


              • #22
                Работната температура е 90 гр.
                Първа степен на вентилатора включва на 95 а втора на 102.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  1-ва степен поне при мен включва когато стрелката стигне дясната част на нулата на 90, а втора малко преди чертичката след 90, но работи ли 1-ва скорост е почти невероятно да се включи втора. Имах проблем с резисторчето и загряваше чак докато тръгне втората скорост. Иначе нормално според мен си стои срелката между 90 и предната чертичка. Имах доста приключения със загряване когато я купих и съм изчел доста от темите по тоя въпрос тук, но това според мен са нормалните стойности.
                  ----------------------
                  156 SW 1.8TS 07.2001
                  Fiat Tipo 1.4Mi
                  ----------------------

                  Comment


                  • #24
                    Напомням, че първа степен на вентилатора се включва и с включването на климатика, без значение, каква е температурата на мотора.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Понеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
                      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                        Понеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
                        Ако ти е здрав реостата на вентилатора, значи климатика ти е за презареждане.
                        На диагностика се вижда идеално.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                          Понеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
                          Ами точно на неработеща 1-ва ми намирисва. Мисля че доста по бързо тръгва вентилатора, още като се пусне климата.
                          ----------------------
                          156 SW 1.8TS 07.2001
                          Fiat Tipo 1.4Mi
                          ----------------------

                          Comment


                          • #28
                            При мен , като пусна климатика и се включваше направо втора степен на перката.
                            Оказа се изгорял ресистор.

                            Comment


                            • #29
                              Благодаря за мненията.Ще купя нов резистор и след смяната ще пиша,какви са резултатите
                              156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                                Понеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
                                Нормално е когато околната температура не е много висока и колата работи на място,да се включва и изключва перката при пуснат климатик.
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X