Течност за чистачки едва ли е сложил. По-скоро може да е някаква химия която запушва течове по охладителната система. Често пъти тия препарати запушват и радиаторчето за парното и за това не духа топло
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 156 загрява над 90 градуса
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от djaka90 Покажи съобщениеколеги благодаря на всички за мненията оставих я на ремонт там да видят кво и има не мога да я разбера вече
П.С. при TS делението отдясно на 90гр. каква стойност е?Sport Wagon 2.0TS|LPG
Comment
-
Здравейте Колеги,
Понеже от всички 1млн. теми за загряването тази е най-прясна, ще споделя тук. От тази година започнах да имам проблем със загряването най-вече на включен климатик. Минаваше 90 и отиваше и към следващата черта. Не съм я карал много така и след, като прекарах часове по пътищата да гледам на зазагрял двг. коя степен на вентилатора вкл. и коя не днес най-накрая свалих и смених резистора/резостата на перката. Стария беше на салата, прекъснал и пр. -20мин работа +26лв. Сега е ок (за сега). Като си е била винаги- не минава 90 и с климатик и в задръстване. По-принцип научих на изуст всичко във форума по темата......
Съветвам при пролем със загряването първо да свалите и да погледнете тая джаджа. Две винтчета само и две букси. Еее..може да са идругите изброени в темите неща разбира се.... Но това май е най-малкия дявол....
Прикачвам и снимка и дано да помогна на някой, че е много гадно....
УспехLast edited by Penkov; d.m.y г., 23:11.sigpicAlfa Romeo 156 2.0 TS 1999г.
Comment
-
питане
Колеги имам някой въпроси? Имам Алфа 156 1,9 JTD та въпросите ми са:
1. Колко градуса е чертичката след 90 градуса
2. На колко градуса се включва първата степен на вентилатора за охлаждане на споменатата кола?
3. Колко е нормалната работна температура?
Питам това поради следния проблем на Софийски задръствания колата ми вдига над 90 градуса но преди последващата черта започва да пада и пада до 90.
Наскоро имах възможността да спра и установих че вентилатора ми се включи когато стигна тази температура която е доста над 90 според мен.
Comment
-
1-ва степен поне при мен включва когато стрелката стигне дясната част на нулата на 90, а втора малко преди чертичката след 90, но работи ли 1-ва скорост е почти невероятно да се включи втора. Имах проблем с резисторчето и загряваше чак докато тръгне втората скорост. Иначе нормално според мен си стои срелката между 90 и предната чертичка. Имах доста приключения със загряване когато я купих и съм изчел доста от темите по тоя въпрос тук, но това според мен са нормалните стойности.----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Понеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
Comment
-
Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщениеПонеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
На диагностика се вижда идеално.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщениеПонеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Благодаря за мненията.Ще купя нов резистор и след смяната ще пиша,какви са резултатите
Comment
-
Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщениеПонеже аз имам подобен проблем,слязох да запаля колата и пуснах климатика да духа студено.След 1-2мин перката се включи,но за малко и спря,стори ми се,че върти по-силно отколкото трябва.Така почаках малко и пак се включи за по-малко от минута и отново спря.Това нормално ли е ? Имам чуството,че само втора степен работи или това е прословутата първа степен.Забравих да спомена,че в задръстване минавам 90-те градуса и малко преди,чертата след 90-те се включва и пада рязко на 90.
Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
Comment